BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 8 oktober 2008

rökning






















Idag går tiden åt till att röka kött och det blir rådjur som Mattias trafikdödat,gåsbröst som min bror PJ skjutit ner från det blå skyarna,och lite svin som ja köpt på ICA.
Mään!!! som tony hade sagt det tog allt ett par timmar innan bloggen kunde startas idag för datorn ville inte.
Men turligt nog är man ju kompis med ett helt gäng data nördar och två av dem råkade dyka upp just idag.Ja torkade svetten ur mina panna när ja såg den första av dem inga namn men vi kan kalla honom filip.Du e ju kass Martin, jo ja vet ,ja får se!Inte visste ja att det tog 2 timmar att se något men det gjorde det och va hände jo just det INGET!Ja ringer låt oss kalla honom Simon han har en likadan blogg, ja kommer förbi det tar typ 5 min att fixa.Ytterligare ett par timmar senare har inget hänoch experterna måste hem. Ja tänker ja får la sätta mig en stund och kolla och vipps så funka de det och om ni "experterna" läser detta ibland måste man tänka enkelt det kanske inte e så svårt som man tror men ändå tack för "hjälpen grabbar"

1 kommentarer:

Simon sa...

frågan är ju hur många datasupportrar som du ringde efter att vi hade gått?
Sen va det ju bara du som visste vad du hade ställt till med, kan ju inte bevaka dig jämt... Antar att du kommer ringa inom det närmsta igen, Tyra tackar och bockar för saft och kakor och jag tackar för kaffet....