BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

lördag 7 februari 2009

I går kväll

Igår när på spåret var avklarat och ja hunit se Laila i let's dance låg ja och halvslumrade till något på history channel. plötsligt skäller hunden till och rusar mot dörren,jag lika så, ja kanske något saktare. När ja öppnar dörren får ja se Uffe kanons brorsa stå där med en ciggg i mun, ja tänker vad e nu detta? Fredrik säger helt lungt vad gör du? Ska du med å supa en sväng? Vadå tänbker ja. E du själv? Ja vi kan ju dra till fiket. Vad fan har han druckit är min tanke, men han verkar rätt nykter och ja står där fortfarande likt ett stort levande frågetecken. Nej ja bara skojar vi e ett gäng dom står här bakom. Fram dyker Svenne gurka, Eije the king,Steve Gilbert,å nöra te som ja inte hövar för sa söv ju nästan. Men vilken humor dessa killar besitter.Och det var kul att dom fråga, ja brukar inte säga nej till party men denna gång valde jag av hänsyn till mitt försök till viktminskning att avstå,men man tackar för inbjudan.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Darling! Det kallar jag karaktär! Heja dig Martin! Joanna