BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 1 september 2009

Lite blandat

I dag har ännu en rolig och trevlig dag avlöpt i skolan, allt går som planerat.
I kväll har ja jobbat lite på flakan tänkte den ska provköras i helgen så ja ser hur ombyggnaden verkar. Sen får ja dela den så bakdelen kan blästras å lackeras om.
Sen undrar jag om man ska fortsätta blogga eller e det helt ute ??? Ja har följt ett antal bloggar länge nu men nu börjar ja undra dom uppdateras max en gång varannan vecka å då e de dom som e mest aktiva å det känns sådär. När man följer en blogg vill man ju se nåt helst varje dag om än bara nåt litet så ändå ett livstecken. Okej ja vet att ja inte skrivit varje dag nu i sommar men det kan ju va att man inte e hemma varje dag men försök. OBS!!! Detta e ingen kritik utan mer det att ja saknar er och att läsa vad ni gör så kom igen nu med nya krafter...

Eller som min farfar sa till min far å han säger till oss ,"skam den som ger sig"

3 kommentarer:

Anonym sa...

Snälla presidenten, sluta inte blogga. Du skriver så roligt, och dina bilder är underbara! Nu vill jag ju veta hur det går för dig i skolan, om historieläraren fortfarande kommer vara bra, även i mitten av terminen. Jag vill veta hur det går med båten osv. SÅ snälla sluta INTE skriva.

Anonym sa...

Nä fortsätt
Mer bilder

Häls. från Stockholm

Anonym sa...

fortsätt om du tycker att det är kul!
Kramen från Lindome