BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 27 december 2009

Kanske dags att ta upp bloggandet igen?

Ja ja vet inte , är någon intresserad? Ja det haglade ju inte kommentarer precis och det hade varit lite roligare med mer komments. Men eftersom det är ett nytt år i anntågande och så och mitt försök till ett nytt härligt liv. Dags att ta ett kliv, och ett stort sådant ut ur mitt ganska bittra och kanske av andra krävande liv. Ja nu tänker ni nog om det fortfarande finns någon som kollar in här ibland att det va ju ett jävla muntert inlägg. Det är det inte, men det e förhoppningsvis slutet på en ont ätande parasit som bott i detta huvud ett tag och som skall med alla medel fördrivas så i framtiden skall det bli roligt igen så den som vill med på resan ska passa på att gå ombord för nu seglar den "flygande Holländaren" mot nya vatten.

6 kommentarer:

Lina sa...

Lycka till Martin. Kramar Lina

Anonym sa...

Blogga på!! Det är många som läser man kanske inte lämnar några kommentarer!

Anonym sa...

Hej,

vad skönt att se dig skriva igen. sakat det, går in varje dag och tycker du är fantastiskt underhållande. Så håll oss andra icke skrivande vid gott humör och skriv av dig.

Gott Nytt förresten, och hoppas att du tar dig ur deppandet.

Anonym sa...

äntligen! har väntat på denna uppdatering. dagarna känns tomma utan dina visdomsord jag tror jag talar för hela buas befolkning med dom orden. /basel
nu blev du la chockad när du läser ett par rader från mig

pres sa...

Ja ja basel det kommer bilder lite senare ikväll ha för ja vet vad du vill se

Anonym sa...

Heja! Joanna