BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

lördag 27 december 2008

Ledigt

Ja då e man tillbaks efter et par dagar ledigt. Ibland är det ju så att man har eller vet ite vad man ska skriva, skrivtorka helt enkelt. Men vädret på dessa breddgrader är ju allt annat än torka massa, massa fukt och bara grått ibland undrar jag? Varför bor jag här som gillar värme sol bad dykning och hatar snö regn å vind. Ja det är väl för att ja e född här, alla vänner bor här och ja e kanske för feg för att ta steget att helt enkelt dra. Vart skall lasset med mig gå då? Någonstans i det så kallade stiltje bältet där solen skiner, vindarna sällan är över 5 sekundmeter.
Där skulle ja bo med dykning , en vacker kvinna vid min sida och ett stort glas vin.

2 kommentarer:

Anonym sa...

shit va kul att följa din blog martin, men jag skulle vilja önska en sak. Du måste skriva allt på dialekt,så jävla kul! när man läser så är de precis som att de är du som läser högt för mig.,så mar prad på buamål! kram mirre

Anonym sa...

Hllå Pres !
Jag efterlyser lite bilder på "åket" som blev klart härom dagen.

MD