BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 5 december 2008

Viktminskning

Detta är något ja alltid sagt e min sak. Men nu tänker ja ofentlig göra detta och låta er följa det hela som en liten sak vid sidan av bloggen.Jo ja vet att ni skiter i vad ja väger och det kommer inte bli nått utdraget om detta men en lite notis en gång i veckan,varför?? Jo för att göra detta till en tävling mellan er läsare och mig,ja tänker så här. Jag vill inte visa upp en högre siffra utan bara gå ner och om ja inte gör det utan går upp kan ni ju skriva en tyken kommentar, och det vill ja ju inte ge er det nöjet så mitt mål blir att bar kunna visa nergång. Hoppas ni godtar min lilla tävling, och som sagt ett inlägg i veckan och bara en liten vikt ruta är allt som blir, så tack för hjälpen oavsett resultatet.
Detta är dagens vikt.

1 kommentarer:

Anonym sa...

oj jag som tänkte på bandit rock när jag såg de siffrorna. klart att vi ska peppa dig