BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 29 januari 2009

Sitter å drömmer mig fram till sommaren

Här e min HD som ja haft riktigt kul med och till sommarn säkert tar mig till sweden rock på tillsammans med ett rätt sött gäng. Men till hösten tror ja den säljs och med det förvandlas till en resa till Syd Afrika och dykning med Vithaj och en tur i kruger parken. lejon ,elefant,buffel,leopard,och alla andra fina djur. Ja kan inte tänka mig att dö utan att ha upplevt detta i en live version och tiden går ju inte bakåt så det e ju snart dags.

Dykning e ju ett stort intresse som ja tänker återuppta till sommarn efter att det legat nere några år hoppas man hittar en ny dyk kompis som har sug på vrak och annat gött.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Helt rätt sweetie! Klart du ska dra till South Africa! Man MÅSTE följa sina drömmar! I den mån det funkar ialla fall..
Schysst båge! Hoppas jag kan få en tur i sommar! Kram Joanna

Anonym sa...

Va fina kort det blir med den nya kameran! Jag såg att du tom hade fotat Kalle Ankas fötter i svarta tubsockar på en våg eller vad det nu var för nån vecka sen..