BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 23 januari 2009

Vikt

Ja ja vet det e säkert ingen som bryr sig om min vikt men nu tänker ja göra något åt det och det får bli ni som sporrar mig. Jo tanken är att varje fre sätta in ett kort på min vikt och efter som ja inte vill visa någon att ja gått upp (tävlings människa ) tänker ja göra allt för att det inte ska hända. Detta är en låg budget variant av vikt väktarna. Så om ja går upp någon gång under våren hoppas ja att ni kan lägga in en riktigt tyken kommentar för det skulle hjälpa mig i mitt inte alltför roliga uppdrag ( ni ska inte få chansen bara så ni vet ).

7 kommentarer:

Anonym sa...

Vi satt ikväll och pratade om din blogg och konstaterade att vi inte sett några viktbilder på länge. Undrade lite hur det går för dig ... å som på beställning fanns det en bild.

Anonym sa...

Jo nu e d dags att ta tag i skiten nu måste det bort innan hjärtat stannar

Anonym sa...

Ska vi slå vad.
Detta vinner jag lätt!hehe

Anonym sa...

om vad till när sätt reglerna du så står ja för jobbet.Det kanske e det som ska till men då e ja med allt som kan hjälpa mig tänker ja använda för ja måste

Anonym sa...

Tycker de e sånt liv på folk o fä om att en ska se ut som modeller hela högen, Du går ner i vikt för din egna skull inte för andras... Sen kan folk o fä komma o klaga på att en ser ut som en tjockis men hellre en tjockis en än modell... Kämpa på...

Anonym sa...

Självklart är det för min egen skull men man kan ju dra nytta av andra om det peppar en.

Anonym sa...

Det fixar du lätt. Vi ses på gymmet i Februari.


Mange