BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 18 augusti 2009

Underlig känsla

Sitter här i soffan å kan ha gjort mitt sista pass på havet som fiskare å det e med blandade känslor måste ja säga. Det ska bli kul att börja skolan å träffa nya människor inte för att ja inte e nöjd med mina vänner för det e ja verkligen men det e inte fel att lära känna nya å inte sitta inskränkt i Bua alltid. Det stora problemet e att Ante inte hittat någon som vill gå med å det känns jobbigt för även om ja måste tänka på mig själv känner ja mig som en svikare å det e jobbigt men vi får hoppas det löser sig.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kungen !
ja, jag förstår om det känns lite jobbigt.Men du ska se att allt löer sig. Förstår oxå att det ska bli kul imorgon. Tillbax i bänken. Fixar du lätt. Akta dig för att sätta dig för nära "bomb bläterna" bara. Hahaha

Mange

Anonym sa...

"Bomb bälterna" ska det JUUU VAAAA.



Mange

Anonym sa...

Du kan andas ut Martin, Ante ringde mej på middan o fråga om ja kunde gå medo se hur de e ombord hos honom, vilket ja tacka ja till...

Mvh Hasse