BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 14 augusti 2009

Vilken miss

I dag glömde jag kameran å det kostade mig kanske mitt livs bild. Idag kom det en gigantisk tromb bara en bit ifrån oss när vi låg och trålade och det kan ja säga att det var tur den inte träffa för den hade gjort enorma skador.Kanske lika bred som en fotbolls plan och den var lika bred hela vägen upp i sitt moln och den drog mängder med vatten med sig. Det var i och för sig kul att se den det hade vilken storm cheaser som helst tyckt, ja nu säger ja inte att det var en F5 men ja har sett många på dessa program på discovery som varit mindre men ändå fått dessa människor mycket upphetsade. Ja men nu e ja hemma å håller på att koka krabbor och ett gäng klor som skall avnjutas tillsammans med kräftor å diverse skaldjur å en bit bröd å dricka i goda vänners lag på lördag.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Ja,vad får inte denna pöjk vara med om. Jäkla synd du missade kameran. Ser duktigt fram mot Lördagen. Jag får ut o hitta mig en hatt idag. Något som slår alla m HÄPNAD(kanske). Ha det gött. Så hörs vi under dagen.


Mange