BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 10 november 2008

En trevlig lördag






















Lördag förmiddag satte jag Åke och Malin oss i Andreas bil och så bar det av mot Halmstad.
Nästan framme svängde vi av till en bekant till malin och där släppte vi av henne för att sedan fortsätta mot biltema, rusta, micro, jula ja alla som säljer någon form av billig skit. Efter en uppsjö onödiga och någon nödvändig sak ett hål i plånboken och en burgare på MAX var vi nöjda och tog pån nordöver igen. Sen var det dags för en fantastisk middag hemma hos Per och Tess, denna bestod av renfile, lammfile någon spansk korv och potatisgratäng och detta smakade helt fantastiskt tillsammans med lite rödvin och några öl. middagen avrundades vid 23 och då gick ja hem tog ett par öl med mig och Åke och Malin skjutsade mig te anki i sunnvära som hade fest och det var jätte trevligt så ja tackar å bugar mig för alla som var inblandade i att förgylla hala denna lördag. Innan allt detta hände var ja och Janne ute å drog hummertinorna vilket resulteradei för min del 3 st hummrar men bara en med hem då de andra var för små och fick återvända till sina sm stenar på botten för att växa till sig. Janne hade lite mindre tur med fiskelyckan men fick ändå skrapat ihop några krabbor på sin sista fiskedag han tog upp sina för denna säsongen medan jag bara ägna om för fortsatt fiske. Malin kom förbi å tog några kort och snacka lite vilket alltid e trevligt det e ju för lite tjejer i garaget ni e välkomna det hoppas ja ni vet

0 kommentarer: