BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 7 november 2008

inget bra




Idag har ja blivit bestulen på 600 kr men ja vet till 99,9%vem tjuven var men eftersom det e svårt att bevisa kan vedergällning va min enda utväg öck den ska bli hård och brutal det svinet ska få känna på.Sen åkte jag och Malin till gbg där ja köpte en kamera som ja länge velat ha och det va kul. Vi blev hungriga och Malin föreslog Indiskt på frölunda torg där det för övrigt jobbade en mycke snygg liten sak. När ja kom hem var ja och lämnade kräftor till några trevliga par som ja känner, då smög den tyvärr fram å knackade på min axel ja deppresionen efter ettpar öl när ja satt själv å tänkte på hur alla lyckats träffa någon men inte jag och då e d svår att inte känna sig misslyckad ja ja ja vet nu tänker ni fan va han klagar men det gör ja hur mycke ja vill här för det e min blogg å ja bestämmer och den handlar om mig vill ni inte läsa får ni välja en annan blogg.


Ja tycker inte detta e kul att skriva men det eså ja känner och det e för att citera gruppen vildsvin tror ja ,detta e en saga utan lyckligt slut...




vi hade besök idag här e några bilder som kan skänka lite glädje även om ja inte för något vidare finns det andra..

2 kommentarer:

Simon sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Simon sa...

en blir ju tårögder härborta när du skriver på det viset... du ska se att du hittar nån att dela livet med du oxå, för vissa tar det bara lite längre tid att finna den rätte...