BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 12 april 2009

Besökslogg kl 01.00

Tjena nu sitter vi här hos martin, nu är det Anton som skriver... denna dag inte ett liv, va nere och fiskade í hamna kl 11.00. Då kom PJ förbi med flakan, ölen på styret och ja, ingen fisk i hamna så att sii. 14.39 exakt, inga kommetarer på tiden, då va jag hemma hos Martin igen efter ett otroligt slitet samtal från kärn i huset som löd något åt detta hållet, "fan nu ringer han som sa att hade lagt in ett virusprogram på datorn, men ändå kommer det upp en jävla massa varningar på datorn när jag startar den " 2 minuter senare, hemma hos martin. Kommer in i " tv rummet" då ligger pj och sover i soffan. Sätter mig ner vid datorn, och som jag har misstänkt sen samtalet är det att det är windows som krånglar som vanligt. Startar datorn från sömnläget och tänker jag vet exakt vad jag ska göra. Ja och som vanligt har killen med grillen koll och fixar det på ett kick, när jag kommer ut från huset med 2 rum och ett kök som jag själv vart med och möblerat säger Martin: Gick det så fort? Svaret blir: Ja fan det va så enkelt så ( för en kille som satt vid datorn i mindst 13 timmar på ett dygn för ett år sen) Ha det fint gott folk det va allt från mig :) // Anton Hermansson, Ja den enda

0 kommentarer: