BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 27 mars 2009

Det är sent nu.

Sitter här och jobbar på mitt eventuella uppträde på ett kalas ja e bjuden. Man hade visst två val 1.man köper triss lotter eller 2. man gör ett framträdande på scen. För mig e detta att välja mellan pest och kolera , lotter kan ja inte ge bort av en enkel anledning vilken är att det skulle gräma mig nåt oerhört om någon vann 100000 på en lott som var från början min, Kanske löjligt men så är det. Att uppträda kräver ett mod som e långt utöver mitt och en bit in på grannens, men med en del alkoholhaltiga drycker i kroppen och en riktigt hård outfit å redigt stora mörka glajjer så vet man inte vad en sjuk människa kan få för griller i sin lilla hjärna. Min tanke är att ta alla på kalaset med tillbaks till 1969 så sov gott alla ni andra här vankas det allt jobb en stunn te.

0 kommentarer: