BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 11 mars 2009

Vad är rätt och vad e fel??

Vi skall inte äta torsk och massa andra fiskar, nu ska vi inte äta odlad lax och den som var så bra? Kor och andra djur släpper ut för mycke gaser, kärnkraft ska bort, vattenkraft förstör våra älvar. Vindkraft e däremot heta grejer nu så min undran är, kan vi äta en god vindkraftsverkssallad med vatten att dricka, med tända stearinljus åkandes häst å vagn eller släpper hästen ut för mycke gaser så får vi väl gå bara tellus varar i 1000000000000000000 år till. Detta kanske är det rätta men passa då på så länge vi har några maskiner kvar att svetsa ut mina ögon skärbränn av mina armar och ben, borra ut mitt hjärta och om det går att utvinna något miljövänligt ur min kropp så pressa eller bränn skiten jag e beredd att ställa upp för miljön.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, stämmer. VAR SKA VI HITTA ENERGI ??

Anonym sa...

En behaglig dykardräkt kanske.... Men även de e la snart förbjudet...

Anonym sa...

Usch,vad deppig jag blev nu....:(