BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 5 mars 2009

Paella

I brist på nåt vettigt att göra förvandlade ja denna gamla rostfria tank till en rekordelig paella gryta. Så tjejer kan ni receptet så står ja för det andra. anmälan om frivillig kock till våren kan göras på kommentarer här nedan och var inte rädda om nån redan gjort en anmälan vi kan ju ha fest hela våren och sommaren.



Ja vet att några tänker den gamla saken kan man ju inte göra mat i !! Men den ska behandlas så sluta tvivla på mina kunskaper för dom övergår de flestas ( min ödmjukhet är min sty

2 kommentarer:

Anonym sa...

Erbjuder mig härmed ödmjukast att tillaga något smakligt i din egenhändigt ordnade gryta! Kram Joanna

Anonym sa...

Haha,du é go du.
Eftersom du glömde att skriva i din mail till mig s skriver jag här.....:)
Du får göra precis hur du vill med ditt "mål".
Och jag tycker även att du får avgöra om du lyckats med det när midsommar kommer.
Jag har redan slipat saxen och räknar iskallt med att klippa dig.:)
Om du är öppen för förslag....
kolla in Missens blogg.
Vi har lite kul just med att försöka hitta en "karl" till henne.haha
Hon bor i GBG.:)

http://jonna2.blogspot.com/

//Virpi